Haha så förbannat kul!

För några inlägg sedan skrev jag att Viasat är nötter, det jag inte förväntade mej att dom skulle svara med en kommentar på just det inlägget se här: http://bergmanskans.blogg.se/2012/january/aaaaaarggggghhhh.html
lite små fränt ändå att dom ser sånt där och ändå håller koll på sina kunder när dom inte är nöjda  ( och även nöjda) och försöker höra hur det går! Det känns fint tycker jag!
 
Och jag kan ju svara här på engång genom att ni lär nog hitta igen det genom att jag skriver Viasat !

Hej viasat-människor, speciellt Aiona som kommenterade så fint !
Jodå det gick bra, vi fick nergradera (stavning?!) vårat utbud som vi ville utan problem.
Ända som vart lite knasigt var att ingen hörde av sej om att det vart ändrat och att det gick bra ändå.
Fick först hem en faktura som visade att jag skulle betala för guld-paketet och tänkte då att det gick säkert inte igenom men efter en vecka så fick jag hem en till faktura där jag bara skulle betala för program-kortet. Då vart jag konfunderad och ringde upp och frågade hur det skulle vara om jag skulle betala för flera program kort.
Men då hade dom ändrat allt sammans och tagit bort guld-utbudet från första februari.
Så det känns ju bra att det gick vägen om att det gick att ändra. Så nu är jag en nöjd viasat-kund! :)


Kommentarer
Postat av: Viasat Support

Hej!



Visst är det jobbigt när det ibland blir fel i kommunikationen, men trots det går det ju nästan alltid att lösa på bästa sätt!



Jag är jätteglad att höra att du nu är nöjd och hoppas att du ska trivas ordentligt hos oss som kund!



Ha en fin dag

Med vänliga hälsningar

Aiona

Viasat Support

2012-01-31 @ 08:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0