Aaaaaarggggghhhh!

Just konstaterat att Viasat är nå jävla nötter!
När vi flyttade hit till vårat hus så gick vi med i Viasat. OCh då fick man tre gratis-månader med guldpaketet.
Fine, inte dumt! Men det dom där nötterna inte har informerat om är att man måste bestämma sej under dom här tre månaderna vilket paket man ville ha efter dom där gratis månaderna har varit. Inte att man kan bestämma sej efteråt. Nej nej nej! Då blir man automatiskt guld-kund under hela bindningstiden som är 24 månader!! Inte fan vill jag kasta bort 12,000 för nå jävla tv kanaler.
Och det vill inte vi vara! Och att dom inte ens kan skicka ut information om att man måste göra sitt val.
Men nu har jag pratat med dom, och hon som jag pratade med skulle "hålla tummarna" för våran skull och hoppades på att det inte skulle vara något problem att det skulle fixa sej.
Dumt att skicka ut information? Eller så är det ett nytt sätt att lura av folk pengar såklart. Skulle inte förvåna mej.
Men nu hoppas jag på att hon har rätt att det borde inte vara nått problem.

Kommentarer
Postat av: Viasat Support

Hej!



Jag vill börja med att be om ursäkt, då nödvändig information inte nått dig som det borde.

Givetvis är detta information som ska förmedlas i samband med det att ni tecknar ett nytt abonnemang hos oss.



Hur gick det till slut, fick du tillslut välja de programpaket som intresserar dig?



Trevlig helg

Med vänliga hälsningar

Aiona

Viasat Support

2012-01-20 @ 09:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0