Plusgrader och takras.

Just nu är det plusgrader och takras ute. Mys!

Ny arbetsvecka är i sin början. Ikväll börjar jag jobba 16-21.
Har varit tredagas ledig nu under helgen och det har minsann inte varit så pjåkigt.
I fredags var jag hundvakt åt lilla Ajve, Boss var glad till en början men det dröjde inte allt för länge innan han blev less på lilla pirayan Ajve med sina sylvassa tänder. Haha han försökte låta elak, se elak ut, sätta henne på plats men inget fungerade. Ajve är som en pansarvagn med sylvassa tänder enligt Boss som inte backar för nått. Tillslut så fick hon ett ben så hon hade nått att roa sej med istället för Boss. :)
Sedan kom Joakim och Samuel hit så vi åt go-middag tillsammans.

Lördagen var lugn till en början. For till Knuten och hälsade på och kollade in nya badrummet. Tjusigt värre!
Sen for vi hem för att äta middag, jag drog en powernap sen for vi tillbaka på knuten. Och där var det grogg-drickning och kortspel som gällde. Stackars Stige vart ju utan som vanligt för han kör men jag fick dricka.
Kom vell hem där vid 3:30. OCh mådde förvånansvärt bra på söndagen. Brukar bli lite mer sliten när jag dricker grogg men inte denna gång. Åldern kanske? =)

Sen gårdagen blev lugn. Låg på soffan och slappade mest hela dagen. Det var vell det ända jag märket av att jag hade druckit att jag var lite mer slö än vanligt! :)

Nej nu ska jag göra mej i ordning innan jag ska bege mej till bussen.
Jo just - jag har internet igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0