Play date

Igår fick Boss träffa sin brutta Dollan. Åh hu jedamej vad dom rejsade! Boss var nog världens lyckligaste hund där som fick busa med sin brud! Så vi människor fick ioss lite goda skratt av att titta på dom när dom hoppade runt och juckade på varandra. Såg mest kul ut när Dollan juckade på Boss huvud. Dollan är en jackrussel/tax blandning så med andra ord inte så stor när man jämnför med Boss haha. Men Det resulterade iaf i en slemmig, blöt, trött hund efteråt! :-) jag är fortfarande utan interner. Och nu även mobil-teckning. Den har försvunnit så om nu någon försöker ringa och bara kommer till mobilsvar så är det inte för att jag är en ignorant människa och inte vill prata med dej, det är för att det inte går att komma fram. Så hoppas dom löser det problemet snart. Väldigt irritersamt! så nu sitter jag på törners och dricker kaffe och tittar vad jag har missat för nått under tre dagar på mailen, bloggar, facebook och annat tjaffs medans jag väntar på att klockan ska ticka så man kan fara på jobbet och spendera kvällen där. Och till helgen är jag tre dagars lediig vilket innebär fredag-lördag-söndag ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0