Knock, knock! Who´s there?

Sitter och funderar på om någon eller något vill mej nått.
Har en lampa vid öppna spisen som jag tänder ibland när jag tycker det behövs och det var säkert över en vecka sedan jag hade den tänd senast.
Under kvällen så har den blinkat till två gånger. Hur kan en lampa vart på/av knapp är på "av" börja blinka till.
Kanske någon som vill förmedla något??
Hemligt och spännande är det!

Skrev ju om takras häromdagen. Och nå fan var det takras! Hade nog is på taket som var 2 (!!!) dm tjock, och när det väl rasade så spratt vell nån isknul upp och krossade en av rutorna till kall-farstun! Så jävla mycket takras var det haha! :)

Och ryggsmärtorna kom tillbaka. Jag som kände mej på topp. Men ack nej.
Jobbade igår kväll, kort pass på 5 timmar. Och efter dom timmarnaså kände jag av det. Kunde knappt sova en blund under natten pga smärta :/
Jobbigt men det finns ju dom som har det värre och har kronisk smärta så det här är nog som en fis i rymden.
Men hemma är jag. Fått tipset av chefen att vandra omkring i djupsnö så man får upp bena högt när man går. Sagt och gjort! OCh det kändes faktiskt lite bättre efter det, det kändes som om det tog på rätta ställen. Så jag gick omkring där på gården och studerade fotspår i snön av något djur som har vandrat omkring. Så nu ska jag googla lite! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0