hoj ojojj

Idag har jag en dödar tur så det skriker om det.. Jobbar 7-17.45, lagomt roligt kan jag berätta fför er. Men det går ganska bra ändå, man börjar bli van nu. i morse hade jag ingen större lust att kliva upp. Katterna for och hoppade på mej och trampade, tillslut vart Moj less och bet mej i näsan. Just då när jag skulle till och kliva upp så hoppade Boss upp och la sej brevid mej och då ville jag inte alls kliva upp. En trött hund som lägger sej brevid och tittar med sina trötta ögon och viftar glatt på svansen innan han slår igen ögonen och somnar om. Så jag låg och tjuv drog mej i 5 minuter och kramades med Bobbe-plutten innan jag tog mej mod att kliva upp. Då tittade boss mest surt på mej och drog världens jäkla suck och hoppade ner. Sucken lät ungefär som "jaha nu var den dagen förstörd". :-D Nej nu ni ska jag gå och stämpla in och jobba 4 timmar till. Tjooohej. men jag ska göra en insatts för jobbet ikväll och fara och panta och köpa kaffe så vi har nå å dricka här på jobbet! För östersunds kommun är ju såååå snälla och drar in gratis kaffe. Idioti!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0