Skruva ur lampor och vrida av element.

Ja nu har tomten hittat på ännumera hyss.
Var ute i bilen i går kväll och plockade ur den och städade lite, sen när jag var klar och skulle gå in så såg jag att fönsterlampan på övervåningen inte lös. Så det problemet måste ju lösas genom att den går på timer så det ser lite hemtrevligare ut där på övervåningen.
Så jag hämtade en lampa och knatatde upp, så när jag skulle skruva ur gamla så uptäckte jag att den var ju för fasen knappt i skruvad! Och sedan när började glödlampor skruva ur sej själva. Har nå aldrig varit med om detta..
Och upptäckte igår att elementet i hallen var avskruvat, det var då på skriuvat i förrgår kväll för då värmde jag mina händer där men igår kväll så stod den på noll. Så även så har hustomten vridit av det elementet..
Har myche hyss för sej den dära tomten.

Börjat hända mycket saker på sån kort tid så jag tror jag ska göra i ordning en kategori här som handlar om just min hustomte så man kan själv gå tillbaka och se lättare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0