Hustomten is in tha house

Ja nu har min hus-tomte varit framme igen eller vad fasen det nu är.
Fast denna gång var den väldigt närgången!
Satt och tittade på tv och mitt uppi allt så började min tomma loka flaska på bordet vagga, (som var ca en halvmeter ifrån mej) som när man snuddar till den och den försöker hitta balansen att stå plant igen. Och inga djur var i närheten för hade det varit bordet som hade stötts till så hade även mitt glas med dricka rört sej men icke de!
Så här har vi en tomte som far omkring och dräller minsann!

Så hiten tills det jag kommer på nu så har jag varit med om att:
- Skåpluckorna har öppnats i köket.
- En svart figur/skugga passerade i spegeln när jag duschade.
- En loka flaska som rör sej själv.
- Känner mej iaktagen i vissa lägen/rum.
- Lampan som tänds och släcks av sej själv.

Spännande, och inte fasen blir jag rädd. Tycker mest det är kul och blir nyfiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0