Det är kallt.

Fanimej vad kallt det är ute nu. -28,8 så det är ju myggfritt.
Närjag vaknade var det bara +15 här inne.. Inte alls så varmt då med andra ord. Så jag sprang upp ur sängen slängde in i pannan och vidare in i duschen och nu sitter jag här under värmefilten. Luftvärmepumpen står och ångar på inne i köket. Visserligen är det dyrare att köra den nu när de e så pass kallt men den hjälper till jävulska bra nu när det är så pass kallt ute. Så den får ånga på!
Tror även Boss tycker det är kallt för han ligger ovanpå värmefilten som står på max! Och då är det minsann varmt!


Nyss pratat med S, han är nog världens snällaste, bästaste karl man får leta efter!
Han har tagit ut sin komp-tid så han slutar en timme tidigare, bara för att komma hem, hämta mej och skjussa in mej till jobbet så jag slipper stå i den här kylan och vänta på bussen.
Även så fick jag två buketter tulpaner igår! Så min lycka är gjord, för finns det någon finare blomma än tulpaner?
Men nån av mina kära katter tyckte inte desamma, en tulpan fick sätta livet till och bli uppäten. Sedan efter nån timme så hade hela vasen blivit vält och bladen tuggade på. Så det är nån av katterna som inte uppskattar mina blommor!


Min bror bevisade även igår kväll att man ska ha en stor jävla bil när man ska krocka med älgar.
Han klarade sej oskadd, bilen fick plåtskador på huven och älgen dog på plats. Framrutan fick sej inte ens en skråma!


Tog och laddade in bilderna från kameran till datorn igår. Så jag kan väll bjuppa på några då!


En nerbäddad hund! :)

Lurvtassen!



     

'

Ajve
  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0