Bannlyst från sovrummet!

Haha nu är det inte jag som är bannlyst från sovrummet, men katterna är det.
Varje morgon vid ca 04 på morgonen så kommer Moj och Elof, mestadels Moj och väcker min andre hälft!
Och dom ger inte upp! Så nu är dom bannlyst! Så i natt ska vi sova med dörren stängd för dom är inte välkommen. Liiiite jobbigt anser jag för jag har ju som min kvälls-rutin med alla djur.
För först så kommer Boss och gosar, sedan kommer Moj och trampar, pressar sitt ansikte i mitt och försöker kväva mej med katt-mats-odören, sen lägger han sej till rätta vid huvudändan och Boss lägger sej då vid mina fötter och då kommer Elof och trampar på magen och sedan lägger han sej där och somnar.
Så ikväll kommer det bli så tomt med bara Boss som kommer och lägger sej. Så vi får väll se hur lång tid det tar innan jag smyg-öppnar dörren ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0