God Jul!

Min julafton blev inte helt som jag hade tänkt mej.
Skulle ha jobbat 7-12, men det var två som inte dök upp i morse.
Och jag är inte den personen som har hjärtat att lämna mina arbetskamrater ensamma utan stannar ju sjävlklart tills det kändes som om det gick bra. Hade jag gått vid 12 så hade dom varit tre personer på hela huset. Och för mej är inte det okej. Stannade kvar till 16 och hade ingen möjlighet till att ta ut en rast på hela dagen. Men det gick ju bra det med. 

När man äntligen fick komma hem så vart det julbord och paketöppning. 
Fick jättebra julklappar så tack alla. Kunde inte blivit nöjdare! :) 

Nu ska jag snart plocka ut tjälaknulen och lägga den i saltlag!

Ha en god fortsättning nu!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0